IL2:COD ensipuraisu
-
- Viestit: 412
- Liittynyt: Ke Huhti 16, 2008 22:11
- Handle: Camo
- Laivue: Lentolaivue 34
- Etunimi: Ville
- Sukunimi: Pitkänen
- Verkkosivu: http://www.virtualpilots.fi/LLv34/
- Paikkakunta: Helsinki
IL2:COD ensipuraisu
Moro,
Ensimmäiset tunnelmat aika hyvät, puolen tusinan quick missionin perusteella. Helkkarin hyvän näköinen ja pyörii ihan kiitettävästi vaikkei mulla mikään tositykki kone olekaan. Täysillä graffoilla 8vs8 meren päällä pyörii sellaiset 40-60fps. Maan päällä putoaa 20-30 tienoille, mutta se nyt oli odotettavissakin. Lontooseen en ole vielä eksynyt. Pitänee varmaan pikkaisen pudotella graffoja ennenkuin alkaa tosissaan pelaamaan. Pikkubugeihin olen törmännyt, mutta aivan minimaalista tähän asti. Moninpeli ei tosin ilmeisesti futaa kuin suoralla IP:llä. Sen nyt voisivat korjata suht vikkelästi.
Ilmataistelu aika erilaista IL2:een verrattuna, lentomalli huomattavasti "junamaisempi", ehkäpä lähempänä AH2:a. Mutta kylläpä nuo Hurricanet tuntuivat Rheinmetallia tottelevan. Damagemallinnus vaikuttaa erinomaiselta. Rottapyssyillä kiduttaminen on nautinnollista.
Tällaisella kokoonpanolla ajelen:
Intel I5-750 (2,67GHz)
6GB RAM
ATI 4890 (reso 1440x900)
Win7 Pro 64Bit
MS FFB2 + CH Pro pedals
Camo
Ensimmäiset tunnelmat aika hyvät, puolen tusinan quick missionin perusteella. Helkkarin hyvän näköinen ja pyörii ihan kiitettävästi vaikkei mulla mikään tositykki kone olekaan. Täysillä graffoilla 8vs8 meren päällä pyörii sellaiset 40-60fps. Maan päällä putoaa 20-30 tienoille, mutta se nyt oli odotettavissakin. Lontooseen en ole vielä eksynyt. Pitänee varmaan pikkaisen pudotella graffoja ennenkuin alkaa tosissaan pelaamaan. Pikkubugeihin olen törmännyt, mutta aivan minimaalista tähän asti. Moninpeli ei tosin ilmeisesti futaa kuin suoralla IP:llä. Sen nyt voisivat korjata suht vikkelästi.
Ilmataistelu aika erilaista IL2:een verrattuna, lentomalli huomattavasti "junamaisempi", ehkäpä lähempänä AH2:a. Mutta kylläpä nuo Hurricanet tuntuivat Rheinmetallia tottelevan. Damagemallinnus vaikuttaa erinomaiselta. Rottapyssyillä kiduttaminen on nautinnollista.
Tällaisella kokoonpanolla ajelen:
Intel I5-750 (2,67GHz)
6GB RAM
ATI 4890 (reso 1440x900)
Win7 Pro 64Bit
MS FFB2 + CH Pro pedals
Camo
CO, Lentolaivue 34
-
- Viestit: 38
- Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 00:14
- Handle: LLv34_Vispe
- Laivue: LLv34
- Etunimi: Ville
- Sukunimi: Aspe
- Verkkosivu: http://
Re: IL2:COD ensipuraisu
Aika tahmaiselta vaikuttaa, varsinkin Lontoon päällä. Öljytkin tulee silmille melkein joka koneella.Vaatinee muutaman päivityksen. Sain vähän paranemaan http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=20027 kyseisillä asetuksilla.
-
- Viestit: 37
- Liittynyt: Su Touko 11, 2008 13:38
- Handle: Damixu
- Etunimi: Mika
- Sukunimi: Jääskeläinen
- Verkkosivu: http://
Re: IL2:COD ensipuraisu
Eip ole vielä pelattavalla tasolla kun tulee jatkuvia mikrostuttereita ja isompiakin rupusella FPS:llä joka paikassa tosi alhaisilla asetuksilla Low ja Medium välillä ja moni kokonaan OFF. Näyttää tosi rumalta ja ei pyöri lähellekään siedettävästi. Pätsejä tässä odotessa...
CPU: i7 920 @ 3.5Ghz
RAM: 6 GB DDR3
GPU: GTX 280 1 GB vram
etc.
CPU: i7 920 @ 3.5Ghz
RAM: 6 GB DDR3
GPU: GTX 280 1 GB vram
etc.
-
- Viestit: 1439
- Liittynyt: Ma Joulu 15, 2008 10:01
- Handle: LLv34_Untamo
- Laivue: Lentolaivue 34
- Etunimi: Heikki
- Sukunimi: Siltala
- Verkkosivu: http://www.virtualpilots.fi/LLv34/
- Paikkakunta: Liminka
Re: IL2:COD ensipuraisu
Eilen tuli kuorittua Collector's Edition kuoristaan. Wanhan ajan pelikoteloiden henkeä oli siinä
Koitin huvikseni Very high asetuksilla ja näytön natiivilla(2560x1600). Ranskan vapaalentotehtävässä vaakaan katsellessa n.10 fps mutta kun vilkaisin alas Calaisin kaupunkia niin tipahti suunnilleen kahteen fps:ään
Sen enempiä en nappien asettelun lisäksi kerennyt eilen testaamaan.
Kone:
AMD 1055T Hexacore 2,8GHz
4Gt 1333MHz DDR3
ATI 6950 2Gt
Tuli perjantaina ostettua vähän härevämpi kuuleri prossulle sen mukana tulleen tilalle, joten seuraavaksi varmaan kellottelen prossun ja muistit tappiin ja flässään näyttiksen -> 6970:ksi.
-Untamo
Koitin huvikseni Very high asetuksilla ja näytön natiivilla(2560x1600). Ranskan vapaalentotehtävässä vaakaan katsellessa n.10 fps mutta kun vilkaisin alas Calaisin kaupunkia niin tipahti suunnilleen kahteen fps:ään
Sen enempiä en nappien asettelun lisäksi kerennyt eilen testaamaan.
Kone:
AMD 1055T Hexacore 2,8GHz
4Gt 1333MHz DDR3
ATI 6950 2Gt
Tuli perjantaina ostettua vähän härevämpi kuuleri prossulle sen mukana tulleen tilalle, joten seuraavaksi varmaan kellottelen prossun ja muistit tappiin ja flässään näyttiksen -> 6970:ksi.
-Untamo
-
- Viestit: 639
- Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 14:45
- Handle: Flanker
- Laivue: Lentolaivue 34
- Etunimi: Christian
- Sukunimi: Tampio
- Verkkosivu: http://www.virtualpilots.fi/LLv34
Re: IL2:COD ensipuraisu
S!
Tänään tai huomenna pitäs tulla beta patchi korjaamaan muutamia ongelmia. Asennetaan päälle, ei tule Steam kautta.
Tänään tai huomenna pitäs tulla beta patchi korjaamaan muutamia ongelmia. Asennetaan päälle, ei tule Steam kautta.
-
- Viestit: 37
- Liittynyt: Su Touko 11, 2008 13:38
- Handle: Damixu
- Etunimi: Mika
- Sukunimi: Jääskeläinen
- Verkkosivu: http://
Re: IL2:COD ensipuraisu
Jos Steamista ei pätsi löydy, niin täytyykö pollailla 1C-forumilta 'beta patch' uutista ja sieltä mahdollista downloadlinkkiä? Vai mikä mahtaa olla proseduuri tuon pätsin tiedotuksen ja saatavuuden suhteen?Flanker35M kirjoitti:S!
Tänään tai huomenna pitäs tulla beta patchi korjaamaan muutamia ongelmia. Asennetaan päälle, ei tule Steam kautta.
-
- Viestit: 639
- Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 14:45
- Handle: Flanker
- Laivue: Lentolaivue 34
- Etunimi: Christian
- Sukunimi: Tampio
- Verkkosivu: http://www.virtualpilots.fi/LLv34
Re: IL2:COD ensipuraisu
S!
Luthier oli tänä aamuna postannu 1C:llä, että tänään laittavat linkin beta patchiin. Jos kaikki OK, niin Steamin kautta perjantaina virallinen sitten.
Luthier oli tänä aamuna postannu 1C:llä, että tänään laittavat linkin beta patchiin. Jos kaikki OK, niin Steamin kautta perjantaina virallinen sitten.
-
- Viestit: 239
- Liittynyt: Ti Joulu 16, 2008 00:59
- Handle: icedi
- Laivue: LLv34
- Etunimi: Lauri
- Sukunimi: Pohjanheimo
- Verkkosivu: http://
Re: IL2:COD ensipuraisu
Sain eilen konffattua ohjaimet ja pääsin opettelemaan mersun käynnistystä.
Täysillä 1680x1050 resoilla ja täysillä graffa-asetuksilla menee minullakin diaesitykseksi, mutta kun pudotin efektejä hieman mediumin alapuolelle, niin alkoi jo pyörimään ihan mukavasti. Vähän niinkuin huonosti säädetty perinneillu täysillä graffa-asetuksilla. Eli vähän nykyttää kun paljon on tavaraa näytöllä, muttei hirveästi haittaa hupia.
Tein tehtäväeditorilla pikaisesti mersun nousu-laskuharjoitustehtävän. Tehtäväeditori on suora kopio IL-2:n vastaavasta. Onnistuin saamaan koneen ilmaan hetken taistelun (ja youtube opetusvideon) avulla. Laskunkin sain onnistumaan, mutta sekin tuntuu hieman erilaiselta kuin vanhassa illussa. Kone tuntuu vastaavan hitaammin ohjaimiin kuin illussa (voi johtua joikka-asetuksistakin) ja tuntuma on hieman kuminauhamainen.
Antropornomikälie ohjausfiltteri aiheuttaa mersussa tottumista lähinnä laippojen osalta. Laipat toimii ainakin potikasta käytettynä siten, että kun väännät potikan täysille, ryhtyy ukko ruuvaamaan laippoja auki, potikka minimillä ukko ruuvaa niitä kiinni ja keskiasennossa se löysää kätensä ruuvista ja on valmis tekemään muuta. Nyt kun laittaa pilotin ruuvaamaan laippoja auki, ja unohtaa sen, tuleekin yllätys kun kaasu, laskutelineet tai mikään muukaan ei enää vastaa komentoihin.
Kokeilin Akselivaltojen puolen kampanjasta ekaa tehtävää. Ainakin näin muutaman yrityksen jälkeen totesin, että haastetta riittää. Lentueen pitäisi suojata meritiedusteludornieriä, mutta koko poppoo suuntaa lentosuunnitelman mukaisesti ihan väärään paikkaan. Itse suoraan oikeaan paikkaan lentäen ehtii ehkä suojaamaankin pommaria, mutta en saanut sitä silmiini ennen kuin spitit tekivät työnsä. Jahtasin sitten spittejä niiden omalle kentälle asti ja ammuskelin niitä siinä kun ne olivat kierrossa kentän ympäri. AI ei juuri minusta välittänyt vaan lähinnä väisteli ja keskittyi laskeutumiseen. Ilmatorjunta oli myöskin täysin kebabilla, nukkumassa tai jossain ihan muualla kuin puolustamassa kotisaarta. Vähän vaikuttaa siltä, että ainakin tämä eka tehtävä on aika ohuesti suunniteltu vaikka vastaakin historiallista tapahtumaa.
Täysillä 1680x1050 resoilla ja täysillä graffa-asetuksilla menee minullakin diaesitykseksi, mutta kun pudotin efektejä hieman mediumin alapuolelle, niin alkoi jo pyörimään ihan mukavasti. Vähän niinkuin huonosti säädetty perinneillu täysillä graffa-asetuksilla. Eli vähän nykyttää kun paljon on tavaraa näytöllä, muttei hirveästi haittaa hupia.
Tein tehtäväeditorilla pikaisesti mersun nousu-laskuharjoitustehtävän. Tehtäväeditori on suora kopio IL-2:n vastaavasta. Onnistuin saamaan koneen ilmaan hetken taistelun (ja youtube opetusvideon) avulla. Laskunkin sain onnistumaan, mutta sekin tuntuu hieman erilaiselta kuin vanhassa illussa. Kone tuntuu vastaavan hitaammin ohjaimiin kuin illussa (voi johtua joikka-asetuksistakin) ja tuntuma on hieman kuminauhamainen.
Antropornomikälie ohjausfiltteri aiheuttaa mersussa tottumista lähinnä laippojen osalta. Laipat toimii ainakin potikasta käytettynä siten, että kun väännät potikan täysille, ryhtyy ukko ruuvaamaan laippoja auki, potikka minimillä ukko ruuvaa niitä kiinni ja keskiasennossa se löysää kätensä ruuvista ja on valmis tekemään muuta. Nyt kun laittaa pilotin ruuvaamaan laippoja auki, ja unohtaa sen, tuleekin yllätys kun kaasu, laskutelineet tai mikään muukaan ei enää vastaa komentoihin.
Kokeilin Akselivaltojen puolen kampanjasta ekaa tehtävää. Ainakin näin muutaman yrityksen jälkeen totesin, että haastetta riittää. Lentueen pitäisi suojata meritiedusteludornieriä, mutta koko poppoo suuntaa lentosuunnitelman mukaisesti ihan väärään paikkaan. Itse suoraan oikeaan paikkaan lentäen ehtii ehkä suojaamaankin pommaria, mutta en saanut sitä silmiini ennen kuin spitit tekivät työnsä. Jahtasin sitten spittejä niiden omalle kentälle asti ja ammuskelin niitä siinä kun ne olivat kierrossa kentän ympäri. AI ei juuri minusta välittänyt vaan lähinnä väisteli ja keskittyi laskeutumiseen. Ilmatorjunta oli myöskin täysin kebabilla, nukkumassa tai jossain ihan muualla kuin puolustamassa kotisaarta. Vähän vaikuttaa siltä, että ainakin tämä eka tehtävä on aika ohuesti suunniteltu vaikka vastaakin historiallista tapahtumaa.
In the year 3991 A.D
Vikings will surprise attack,
often with nuclear weapons.
Vikings will surprise attack,
often with nuclear weapons.
-
- Viestit: 639
- Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 14:45
- Handle: Flanker
- Laivue: Lentolaivue 34
- Etunimi: Christian
- Sukunimi: Tampio
- Verkkosivu: http://www.virtualpilots.fi/LLv34
Re: IL2:COD ensipuraisu
S!
Ja Steamissa pitäis olla virallinen uusi patchi. Sekä 1C foorumilla eli banaaniplantaasilla on postaus tuleista patcheista by Luthier.
Ja Steamissa pitäis olla virallinen uusi patchi. Sekä 1C foorumilla eli banaaniplantaasilla on postaus tuleista patcheista by Luthier.