IL2:COD ensipuraisu

LLv34_Camouflage
Viestit: 412
Liittynyt: Ke Huhti 16, 2008 22:11
Handle: Camo
Laivue: Lentolaivue 34
Etunimi: Ville
Sukunimi: Pitkänen
Verkkosivu: http://www.virtualpilots.fi/LLv34/
Paikkakunta: Helsinki

IL2:COD ensipuraisu

Viesti Kirjoittaja LLv34_Camouflage » Pe Huhti 01, 2011 23:49

Moro,

Ensimmäiset tunnelmat aika hyvät, puolen tusinan quick missionin perusteella. Helkkarin hyvän näköinen ja pyörii ihan kiitettävästi vaikkei mulla mikään tositykki kone olekaan. Täysillä graffoilla 8vs8 meren päällä pyörii sellaiset 40-60fps. Maan päällä putoaa 20-30 tienoille, mutta se nyt oli odotettavissakin. Lontooseen en ole vielä eksynyt. Pitänee varmaan pikkaisen pudotella graffoja ennenkuin alkaa tosissaan pelaamaan. Pikkubugeihin olen törmännyt, mutta aivan minimaalista tähän asti. Moninpeli ei tosin ilmeisesti futaa kuin suoralla IP:llä. Sen nyt voisivat korjata suht vikkelästi.

Ilmataistelu aika erilaista IL2:een verrattuna, lentomalli huomattavasti "junamaisempi", ehkäpä lähempänä AH2:a. Mutta kylläpä nuo Hurricanet tuntuivat Rheinmetallia tottelevan. :mrgreen: Damagemallinnus vaikuttaa erinomaiselta. Rottapyssyillä kiduttaminen on nautinnollista.

Tällaisella kokoonpanolla ajelen:
Intel I5-750 (2,67GHz)
6GB RAM
ATI 4890 (reso 1440x900)
Win7 Pro 64Bit
MS FFB2 + CH Pro pedals

Camo

LLv34_Vispe
Viestit: 38
Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 00:14
Handle: LLv34_Vispe
Laivue: LLv34
Etunimi: Ville
Sukunimi: Aspe
Verkkosivu: http://

Re: IL2:COD ensipuraisu

Viesti Kirjoittaja LLv34_Vispe » La Huhti 02, 2011 00:03

Aika tahmaiselta vaikuttaa, varsinkin Lontoon päällä. Öljytkin tulee silmille melkein joka koneella.Vaatinee muutaman päivityksen. Sain vähän paranemaan http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=20027 kyseisillä asetuksilla.

Damixu
Viestit: 37
Liittynyt: Su Touko 11, 2008 13:38
Handle: Damixu
Etunimi: Mika
Sukunimi: Jääskeläinen
Verkkosivu: http://

Re: IL2:COD ensipuraisu

Viesti Kirjoittaja Damixu » Su Huhti 03, 2011 23:01

Eip ole vielä pelattavalla tasolla kun tulee jatkuvia mikrostuttereita ja isompiakin rupusella FPS:llä joka paikassa tosi alhaisilla asetuksilla Low ja Medium välillä ja moni kokonaan OFF. Näyttää tosi rumalta ja ei pyöri lähellekään siedettävästi. Pätsejä tässä odotessa...

CPU: i7 920 @ 3.5Ghz
RAM: 6 GB DDR3
GPU: GTX 280 1 GB vram
etc.

Untamo
Viestit: 1439
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2008 10:01
Handle: LLv34_Untamo
Laivue: Lentolaivue 34
Etunimi: Heikki
Sukunimi: Siltala
Verkkosivu: http://www.virtualpilots.fi/LLv34/
Paikkakunta: Liminka

Re: IL2:COD ensipuraisu

Viesti Kirjoittaja Untamo » Ti Huhti 05, 2011 08:12

Eilen tuli kuorittua Collector's Edition kuoristaan. Wanhan ajan pelikoteloiden henkeä oli siinä :)

Koitin huvikseni Very high asetuksilla ja näytön natiivilla(2560x1600). Ranskan vapaalentotehtävässä vaakaan katsellessa n.10 fps mutta kun vilkaisin alas Calaisin kaupunkia niin tipahti suunnilleen kahteen fps:ään :)

Sen enempiä en nappien asettelun lisäksi kerennyt eilen testaamaan.

Kone:
AMD 1055T Hexacore 2,8GHz
4Gt 1333MHz DDR3
ATI 6950 2Gt

Tuli perjantaina ostettua vähän härevämpi kuuleri prossulle sen mukana tulleen tilalle, joten seuraavaksi varmaan kellottelen prossun ja muistit tappiin ja flässään näyttiksen -> 6970:ksi.

-Untamo

Flanker35M
Viestit: 639
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 14:45
Handle: Flanker
Laivue: Lentolaivue 34
Etunimi: Christian
Sukunimi: Tampio
Verkkosivu: http://www.virtualpilots.fi/LLv34

Re: IL2:COD ensipuraisu

Viesti Kirjoittaja Flanker35M » Ti Huhti 05, 2011 19:23

S!

Tänään tai huomenna pitäs tulla beta patchi korjaamaan muutamia ongelmia. Asennetaan päälle, ei tule Steam kautta.

Damixu
Viestit: 37
Liittynyt: Su Touko 11, 2008 13:38
Handle: Damixu
Etunimi: Mika
Sukunimi: Jääskeläinen
Verkkosivu: http://

Re: IL2:COD ensipuraisu

Viesti Kirjoittaja Damixu » Ti Huhti 05, 2011 21:31

Flanker35M kirjoitti:S!

Tänään tai huomenna pitäs tulla beta patchi korjaamaan muutamia ongelmia. Asennetaan päälle, ei tule Steam kautta.
Jos Steamista ei pätsi löydy, niin täytyykö pollailla 1C-forumilta 'beta patch' uutista ja sieltä mahdollista downloadlinkkiä? Vai mikä mahtaa olla proseduuri tuon pätsin tiedotuksen ja saatavuuden suhteen?

Flanker35M
Viestit: 639
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 14:45
Handle: Flanker
Laivue: Lentolaivue 34
Etunimi: Christian
Sukunimi: Tampio
Verkkosivu: http://www.virtualpilots.fi/LLv34

Re: IL2:COD ensipuraisu

Viesti Kirjoittaja Flanker35M » Ke Huhti 06, 2011 08:32

S!

Luthier oli tänä aamuna postannu 1C:llä, että tänään laittavat linkin beta patchiin. Jos kaikki OK, niin Steamin kautta perjantaina virallinen sitten.

Iced
Viestit: 239
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2008 00:59
Handle: icedi
Laivue: LLv34
Etunimi: Lauri
Sukunimi: Pohjanheimo
Verkkosivu: http://

Re: IL2:COD ensipuraisu

Viesti Kirjoittaja Iced » Ke Huhti 06, 2011 10:20

Sain eilen konffattua ohjaimet ja pääsin opettelemaan mersun käynnistystä.

Täysillä 1680x1050 resoilla ja täysillä graffa-asetuksilla menee minullakin diaesitykseksi, mutta kun pudotin efektejä hieman mediumin alapuolelle, niin alkoi jo pyörimään ihan mukavasti. Vähän niinkuin huonosti säädetty perinneillu täysillä graffa-asetuksilla. Eli vähän nykyttää kun paljon on tavaraa näytöllä, muttei hirveästi haittaa hupia.

Tein tehtäväeditorilla pikaisesti mersun nousu-laskuharjoitustehtävän. Tehtäväeditori on suora kopio IL-2:n vastaavasta. Onnistuin saamaan koneen ilmaan hetken taistelun (ja youtube opetusvideon) avulla. Laskunkin sain onnistumaan, mutta sekin tuntuu hieman erilaiselta kuin vanhassa illussa. Kone tuntuu vastaavan hitaammin ohjaimiin kuin illussa (voi johtua joikka-asetuksistakin) ja tuntuma on hieman kuminauhamainen.

Antropornomikälie ohjausfiltteri aiheuttaa mersussa tottumista lähinnä laippojen osalta. Laipat toimii ainakin potikasta käytettynä siten, että kun väännät potikan täysille, ryhtyy ukko ruuvaamaan laippoja auki, potikka minimillä ukko ruuvaa niitä kiinni ja keskiasennossa se löysää kätensä ruuvista ja on valmis tekemään muuta. Nyt kun laittaa pilotin ruuvaamaan laippoja auki, ja unohtaa sen, tuleekin yllätys kun kaasu, laskutelineet tai mikään muukaan ei enää vastaa komentoihin.

Kokeilin Akselivaltojen puolen kampanjasta ekaa tehtävää. Ainakin näin muutaman yrityksen jälkeen totesin, että haastetta riittää. Lentueen pitäisi suojata meritiedusteludornieriä, mutta koko poppoo suuntaa lentosuunnitelman mukaisesti ihan väärään paikkaan. Itse suoraan oikeaan paikkaan lentäen ehtii ehkä suojaamaankin pommaria, mutta en saanut sitä silmiini ennen kuin spitit tekivät työnsä. Jahtasin sitten spittejä niiden omalle kentälle asti ja ammuskelin niitä siinä kun ne olivat kierrossa kentän ympäri. AI ei juuri minusta välittänyt vaan lähinnä väisteli ja keskittyi laskeutumiseen. Ilmatorjunta oli myöskin täysin kebabilla, nukkumassa tai jossain ihan muualla kuin puolustamassa kotisaarta. Vähän vaikuttaa siltä, että ainakin tämä eka tehtävä on aika ohuesti suunniteltu vaikka vastaakin historiallista tapahtumaa.
In the year 3991 A.D
Vikings will surprise attack,
often with nuclear weapons.

jeppe
Viestit: 11
Liittynyt: Su Helmi 01, 2009 20:20
Etunimi: Jack
Sukunimi: Daniels
Verkkosivu: http://

Re: IL2:COD ensipuraisu

Viesti Kirjoittaja jeppe » To Huhti 07, 2011 15:16


Flanker35M
Viestit: 639
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 14:45
Handle: Flanker
Laivue: Lentolaivue 34
Etunimi: Christian
Sukunimi: Tampio
Verkkosivu: http://www.virtualpilots.fi/LLv34

Re: IL2:COD ensipuraisu

Viesti Kirjoittaja Flanker35M » Pe Huhti 08, 2011 21:48

S!

Ja Steamissa pitäis olla virallinen uusi patchi. Sekä 1C foorumilla eli banaaniplantaasilla on postaus tuleista patcheista by Luthier.

Vastaa Viestiin