Sivu 1/1

IL-2 Sturmovik - Battle of Kuban

Lähetetty: Pe Syys 09, 2016 03:12
Kirjoittaja Taku

Re: IL-2 Sturmovik - Battle of Kuban

Lähetetty: Pe Marras 11, 2016 23:57
Kirjoittaja Otto
Hei,

Oli pakko "avautua" provokatiivisesti BOS kehityksestä, mikä mielestäni on ollut lähinnä rahankeruuta maksavilta asiakkailta. Sen sijaan että olisi korjattu ja kehitetty jo olemassa olevaa viallista tuotetta on keskitytty rahan kerjäämiseen potentiaalisilta uusilta asiakkailta:

http://forum.il2sturmovik.com/topic/252 ... ntry408842

Halusin ja sain Jason vastauksen asiaan. Eli "älä osta jos et ole tyytyväinen tuotteeseen" - aikamoinen asiakkaan aliarviointi. Mielestäni liian moni ostaa tukeakseen Genreä - niin minäkin aiemmin ...

Re: IL-2 Sturmovik - Battle of Kuban

Lähetetty: Ma Heinä 31, 2017 13:47
Kirjoittaja LLv26_Junnu
Jaa-a, minusta BOS ja BOM olivat toimivia pelejä, vaikkakin coopit puuttuivatkin. Vanhaan illuun ei ole paluuta ja muita vakavasti otettavia ww2 ilmasotapelejä ei ole tulossa. Peli on kehittynyt ja bugeja on korjailtu ja toivottavasti korjaavat jatkossakin. Nykyään pahin puute on että punalentäjiä saa hakemalla hakea kun mallinus on realistisempi, eli punakoneet on suoritusarvoiltaan kaukana mersuista ja fockeista. Jopa Spitti on hitaampi ja kääntyy huonomin kuin F4 mersu.

Re: IL-2 Sturmovik - Battle of Kuban

Lähetetty: To Elo 03, 2017 10:32
Kirjoittaja Taistelulaama
Se, että huutelee olevansa asiakas on vain paskaa käytöstä. Asiakas ei aina (tai edes yleensä) ole oikeassa, eikä se myyjälle/valmistajalle mesoaminen paranna yhtään mitään.

Ennen kuin mollaa palveluntuottajaa alentuvaksi niin kannattaa pohtia omaa kritiikkiään hetken aikaa ja punnita onko sillä oikeasti mitään pohjaa.

Jos on kova polte tämän genren peleihin ja tämä uuden sukupolven IL-2 sarja on huono, niin turha siitä on "avautua". Jos ei kelpaa niin voi tehdä itse paremman tai pelata jotain muuta. Asiallinen palaute ja kehitysehdotukset ovat asia erikseen. Genre on pieni ja kysyntä sen mukaisesti myös. Tämä ei tarkoita, että kehityskustannukset olisivat myöskin pienet. Koodaaja maksaa sen mitä maksaa, 3-D mallintaja myöskin. Yhden lentokoneen mallintaminen pelkän 3-D mallin tasolla on helposti useamman tuhat euroa työkustannuksina.

Joskus teininä kun tuli aloitettua alkuperäisen IL-2:sen parissa, niin tietokoneen päivittäminen oli aikamoinen urakka kun sen maksoi itse säästämistään, hyvin niukoista, rahoista. Uudelle IL-2 pelisarjalle on tullut sen julkaisun jälkeen hintaa noin 200-250 euroa. Noin 50€ per vuosi. Sillä saa minusta aika hitonmoisen määrän vastinetta rahalleen. Normaalille pienituloisellekaan ei tuon pitäisi oikeasti olla mikään kompastuskivi taloudellisesti. Se on ihan siitä kiinni mihin ne rahansa haluaa laittaa.

Jos se 50€ vuodessa tuntuu siltikin paljolta laittaa harrastukseensa, niin suosittelen vaihtamaan pelaamisen vaikka kävelyyn. Se ei maksa mitään.