Patch 1.31 LIVE!½½

WWII Online:Battleground Europe. Kotisivu / Homepage: http://www.battlegroundeurope.com/
juuba
Viestit: 317
Liittynyt: Ti Touko 13, 2008 14:59
Handle: Juuba
Laivue: Suomi Finland
Etunimi: Juho
Sukunimi: Järvinen
Paikkakunta: Tampere

Patch 1.31 LIVE!½½

Viesti Kirjoittaja juuba » Pe Kesä 11, 2010 13:40

Nyt se on täällä.
Kauan odotettu 1.31 päivitys Battleground Europe: WW2 Online (WW2OL lyhyesti) peliin on saapunut.

Ensimmäiset public-beta-testauksen aikana fiilikset olivat huonot, että ei tämä pska pyöri eikä tule toimimaan.
Livessä muutamana iltava oikealla versiolla tuli huomattua että se toimii! HYVIN!

Tässä ensivaikutelmia ja kommentteja, Jokeri lupas kirjotella jotain omaa läppää, kunhan meikäläinen saa pöydän avatuksi :)
Lisäilen itsekin jotain, jos/kun mieleen tulee.
Welcome Back soldiers! Tai rohkeasti trialin kautta koittamaan.
Ally-puolella suomikanava taisi olla #47 (tai #37) Axis-puolella kanavalla #94 suuri osa suomalaisista oleilee.
Engl.kieliset ilmakanavat ovat #55 ja #90 allypuolella ja #20 axiksella.

Päivityksiä ja muutoksia on ISO lista. Lentomallinnuksiin ei suuria (lue: juuri mitään) muutoksia ole.
Säätilat on varmaan suurin muutos, mikä lentäjille näkyy. Toisena on nuo komeat uudet räjähdys- ja tuliefektit.
Muutamia 3d malleja on päivitelty, muistaakseni Spit mk1A ja mk2B sekä 109E-mallit on päivitetty. (Alla olevista linkeistä löytyy kuvat)
Joku tankkikin taitaa ollut saada uudet muodot, ainakin ranskalaisten CHAR B1.

Pelimekaniikkaan sitten onkin tullut suuret muutokset.
- käppäys ei enää ole minuutin mittainen "table humping" vaan koko "cäppi talon" alueella olevat omat osallistuvat käppäykseen. Mitä enemmän, sen nopeammin..
Kunhan käppääjiä on enemmän kuin vihuja, ymmärtääkseni, käppäys saadaan loppuun. Jos käppääjät kuolevat tai pakotetaan ulos talosta, se käppi-progressi ei mee nollille samantien, vaan alkaa pikkuhiljaa taas etenemään (taas, mitä enemmän puolustajia, sen nopeammin se nollautuu).
- AWS ("Air warning system") vaadittavat lentokone määrät ovat muuttuneet. Enää ei 5 konetta saa punaista ruutua aikaan. Yhdestä tai kahdesta koneesta ei taida tulla myöskään keltaista ruutua, en ole aivan varma. AWS raportointiin on lisätty viivettä lisää, se ei enää ole sellainen tutka mitä aiemmin.
- jalkaväen taisteluun on tullu silmäkarkkia, ragdoll-corpses.. "komeesti" lentävät kranaattien räjähdyksistä kuolleet miehet taivaalle ja romahtavat luodin osumasta niille sijoilleen, vierivät rappusia tai katon reunoilta alas. Pieni muutos, mutta tuo paljon lisää inffi-mättöön.
(pieni bugi tuosta, lentokoneen KK:tkin lennättävät inffilöisiä-poloisia kymmenen metrin korkeuteen :)
FOCKE STRAFE IS A GO! Sanoo Darkkis mitä sanoo!! ahhahaaa!)

- Aseiden valojuovia on säädetty himmeämmiksi/näkymättömimmiksi:
(Sori isot kuvat)
Kuva
Kuva

Readme, 2 sivua tekstiä:
http://www.battlegroundeurope.com/index ... r-download

Download täältä:
http://www.battlegroundeurope.com/index ... d-the-game


Pari kuvaa lentokoneista. Offlinessä voi "tiputtaa" omasta koneestaan kloonin välilyönnillä.
Jos vielä ampuu samalla kun jättää kloonin, niin se kloonikin ampuu, vissiin.
Tällä saa lavastettua kivoja kuvia...
Uudet modelit: Spit Mk. 1a ja 2b, Bf-109E-1 ja 109E-4:
Deckmonkeys:
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Tää on aika heeno:
Kuva

Tummaa maa (tai meri) nykyään:
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
- Miksei toi 109 ammu jo!? =)

Squidrd Bofors video, uusia efektejä vilahteli:
http://www.youtube.com/watch?v=Dx1An-smDlg



Koneen wobblaus kentän läpi / Sarlacc, korjattu, tullee seuraavaan live-pätsiin:
RIP: Kuva


Beta servulle tuli 1.31.1-pätsi, Tämä tai seuraava pätsi tullee liveen viikonlopuksi, päivityksiä:
Version 1.31.1.1 (06-09-2010)

Infantry:
- Increased the eye height for prone infantry

Paratroopers:
- Fixed jumping from a plane and being killed by the plane
- Fixed an issue where jumping out of a landed plane as a para would temporarily show your parachute
- Fixed an issue with paras external body model being incorrectly rotated from your view while jumping
- Fixed an issue with dead paras freezing in midair

Vehicles:
After an extensive research effort from Scotsman, working with a team restoring Churchill tanks, we have the correct internal mantlet values for the Churchill marks III and VII in BE: WWIIOL
- Churchill III: 101mm (4 inches) previously this was British standard 3 inch RHA plate
- Churchill VII: 152mm (6 inches) previously this was British standard 4 inch RHA plate

Navy:
- DD and TT EWS ranges now set to 1km

Terrain:
- Updated raw terrain data
- Maastricht city capture building replaced
- Maastricht Railway Station made into its own facility
- Elevation issues at Mettet corrected
- Courtyard AB bunkers capture bug resolved

Capture:
- Capture score is now awarded to people who are inside the capture building on capture, instead of not awarded to people who are not inside the building (that should help!)
- Put some better arrows on the capture bar
- Fixed lack of capture arrow when defending (uncapping) a partially capped friendly facility
- Updated the text:

any facility, no AO: "no attack objective"
any facility, capture pending: "capturable in Xm Ys"
military facility, not contested: "town not contested"
friendly facility: "allied owned" or "axis owned"
friendly capture: "friendly capturing"
friendly uncapture: "defending"
enemy capture: "enemy capturing"
capturable facility: "capturable"
contested facility: "contested"

PlayGATE:
- Fixed an issue where PlayGATE wouldn't execute the newly downloaded patch

Misc:
- Fixed several reported CTDs
- Fixed the black screen at launch
- Fix for 'flickering' materials
- Possible fix for concussion bug
- Juuba, Osasto Lagus
"Sometimes I Amaze even Myself."

juuba
Viestit: 317
Liittynyt: Ti Touko 13, 2008 14:59
Handle: Juuba
Laivue: Suomi Finland
Etunimi: Juho
Sukunimi: Järvinen
Paikkakunta: Tampere

Re: Patch 1.31 LIVE!½½

Viesti Kirjoittaja juuba » Pe Kesä 11, 2010 23:29

Hmm, hassusti tää boardisofta leikkaa kuvista oikeen laidan pois :(

Yks kuva piti laittaa vielä.
Tässä kuva uudesta räjähdysefektistä..
Kuva

Näyttää erehdyttävästi Space Ship Onelta.. hiton Ally bias rotat!!! :geek:
- Juuba, Osasto Lagus
"Sometimes I Amaze even Myself."

Jokeri
Viestit: 48
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 10:13
Handle: Jokeri
Laivue: Lentolaivue 13
Etunimi: Joni
Sukunimi: Jokela
Verkkosivu: http://www.lelv13.net
Paikkakunta: Vaasa

Re: Patch 1.31 LIVE!½½

Viesti Kirjoittaja Jokeri » La Kesä 12, 2010 18:56

Nyt oli joku pelaaja vääntänyt unoffical trailerin pelistä, ihan nättiä katsottavaa.

http://www.youtube.com/watch?v=vfhSJFINtGI
Lentolaivue 13 - CO (LeLv13)
Turn to kill, not to fight

jsa
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Touko 09, 2008 18:33
Handle: jsa
Etunimi: Janne
Sukunimi: Savolainen
Verkkosivu: http://

Re: Patch 1.31 LIVE!½½

Viesti Kirjoittaja jsa » Ke Kesä 16, 2010 10:54

Ui perkule, pitänee latailla ja avata tili kunhan saa tuon uuden peli masiinan raadon takasin pöydälle :)

Vastaa Viestiin