Wings of Glory

Single player and multiplayer WWII simulation. Kotisivu / Homepage:
http://www.il2sturmovik.com/
Pihi
Viestit: 66
Liittynyt: Pe Touko 09, 2008 15:38
Handle: LLv26_Pihi
Laivue: Lentolaivue 26, Harjoituslentolaivue
Etunimi: Jari
Sukunimi: Välkkynen
Verkkosivu: http://www.lentolaivue26.org/index.php

Wings of Glory

Viesti Kirjoittaja Pihi » Pe Loka 24, 2008 06:30

http://www.wog.aironwars.com/

LLv26_Reinmanin projekti, saa lentää. Tällä hetkellä tehtävägeneraattori toimii, mutta raportointi ei vielä. Vaatii 4.09m betapatchin toimiakseen. Oltaisiin kiitollisia palautteesta, ts. onko generaattorin tehtävät järkeviä yms. Onko bugeja ja missä?

Vielä ei kannata rekisteröityä, vaan käyttäkää niitä valmiita sinistä ja punaista pilottia tehtävien tekemiseen.(Voi lentää vaikka pienemmälläkin porukalla, aina ei tarvitse olla tehtävä täynnä...)

LLv34_Camouflage
Viestit: 412
Liittynyt: Ke Huhti 16, 2008 22:11
Handle: Camo
Laivue: Lentolaivue 34
Etunimi: Ville
Sukunimi: Pitkänen
Verkkosivu: http://www.virtualpilots.fi/LLv34/
Paikkakunta: Helsinki

Re: Wings of Glory

Viesti Kirjoittaja LLv34_Camouflage » Pe Loka 24, 2008 10:04

Noin niinkuin pähkinänkuoressa, miten tämä sota toimii? Bellum/ADW-tyyppinen coop-sota? Mitä oleellisia eroja/muutoksia näihin katsoen?

Pikaisen vilkaisun perusteella hyvältä näyttää, pitääpä kokeilla. :)

Camo

Pihi
Viestit: 66
Liittynyt: Pe Touko 09, 2008 15:38
Handle: LLv26_Pihi
Laivue: Lentolaivue 26, Harjoituslentolaivue
Etunimi: Jari
Sukunimi: Välkkynen
Verkkosivu: http://www.lentolaivue26.org/index.php

Re: Wings of Glory

Viesti Kirjoittaja Pihi » La Loka 25, 2008 17:39

Rajusti modattu Bellum-tyylinen sota, ja jos oikein olen ymmärtänyt, niin Reinman on kirjoittanut koodin kokonaan uusiksi.... Liikuteltavia joukkoja tai erilaisia vaihtoehtoja tehtäville on huomattavasti enemmän kuin normaalissa Bellum-sodassa, sekä myös muita muuttujia kuten ilmatorjunnan rooli, joka muuttuu sen mukaan kuinka paljon tehtävissä saadaan tuhottua it-kalustoa(uutta kalustoa tihkuu rintamalle hitaasti, joten tärkeiden kohteiden hävittäjäsuoja nousee arvoon arvaamattomaan...)

Uutta on myös päämaja sekä tutkaverkko, joiden tuhoutuessa esimerkiksi juuri ilmatorjunnan teho ja taso heikkenee(joukkojen valmius reagoida hyökkäykseen hidastuu, koska etukäteistietoa hyökkäyksestä ei välttämättä tule maajoukoille tutkien tuhoutumisen jälkeen)

Samassa tehtävässä voi olla kaksi hyökkäyskohdetta, ja koneita jaettaessa tuleekin tehtäväntekijälle oikeita pähkinöitä purtavaksi, jätetäänkö joku kohde suojaamatta ja keskitetäänkö koneet vain yhteen kohteeseen, vai hajautetaanko hävittäjät ja toivotaan että vastustajakin on tehnyt saman??

Tässä pari uudistusta, itsekään en ole valitettavasti työkiireiltäni sen paremmin ehtinyt vielä sotaan tutustua, mutta kuulopuheiden ja näkemäni tehtävänrakennusosion perusteella uskallan väittää että tämä voi vielä olla hauskaa :mrgreen:

Vastaa Viestiin