IL2 4.09 kaatuilee (CTD)

Single player and multiplayer WWII simulation. Kotisivu / Homepage:
http://www.il2sturmovik.com/
jeppe
Viestit: 11
Liittynyt: Su Helmi 01, 2009 20:20
Etunimi: Jack
Sukunimi: Daniels
Verkkosivu: http://

IL2 4.09 kaatuilee (CTD)

Viesti Kirjoittaja jeppe » Su Tammi 10, 2010 06:35

Hei,
onko kellään ideaa mistä voisi johtua pelin satunnainen kaatuilu? Peli vain häviää ja päädyn Windowsin työpöydälle ilman mitään virheilmoitusta. Tätä tapahtuu sekä yksin- että moninpelissä. Joskus onnistun pelaamaan tuntejakin/päiviä ilman ongelmia.
Kaatumista tapahtuu sekä puhtaalla 4.09-asennuksella että UP2.0-modin kanssa. (Testasin myös modin safe dll -komponentilla, mutta ei auttanut)
4.08 oli samalla koneella vakaa, mutta sitä pelailin WinXP 32bit -käyttiksellä ja vanhemmilla näyttisajureilla yms.

Järjestelmä
Windows 7 RC1 64bit
E4300 @ 3 GHz, Abit AB9, Radeon 4850, 4x1 Gt DDR2-800, SB Audigy ES
Catalyst 9.10

hs_err_pid###.log virhelokitiedostoja löytyy pelin juuresta, mutta niiden sisältö on aika geneeristä:
An unexpected exception has been detected in native code outside the VM.
Unexpected Signal : EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION occurred at PC=0x6971a8e1
Function name=(N/A)
Library=(N/A)

NOTE: We are unable to locate the function name symbol for the error
just occurred. Please refer to release documentation for possible
reason and solutions.

Current Java thread:
at com.maddox.il2.engine.Render.DrawTile(Native Method)
at com.maddox.il2.engine.Render.drawTile(Render.java:522)
at com.maddox.il2.game.Main3D$FarActorFilter.isUse(Main3D.java:2452)
at com.maddox.il2.game.Main3D.drawFarActors(Main3D.java:2588)
at com.maddox.il2.game.Main3D$Render2D.render(Main3D.java:1978)
at com.maddox.il2.engine.Renders.doPaint(Renders.java:429)
at com.maddox.il2.engine.Renders.paint(Renders.java:276)
at com.maddox.il2.engine.RendersTicker.msgTimeOut(Renders.java:637)
at com.maddox.rts.MsgTimeOut.invokeListener(MsgTimeOut.java:73)
at com.maddox.rts.Message._send(Message.java:1217)
at com.maddox.rts.Message.sendToObject(Message.java:1191)
at com.maddox.rts.Message.sendTo(Message.java:1134)
at com.maddox.rts.Message.trySend(Message.java:1115)
at com.maddox.rts.Time.loopMessages(Time.java:252)
at com.maddox.rts.RTSConf.loopMsgs(RTSConf.java:100)
at com.maddox.il2.game.MainWin3D.loopApp(MainWin3D.java:131)
at com.maddox.il2.game.Main.exec(Main.java:436)
at com.maddox.il2.game.GameWin3D.main(GameWin3D.java:235)

Dynamic libraries:

Local Time = Fri Jan 08 20:08:25 2010
Elapsed Time = 3420
#
# The exception above was detected in native code outside the VM
#
# Java VM: Java HotSpot(TM) Client VM (1.3.1-b24 compiled mode)
#

Flanker35M
Viestit: 639
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 14:45
Handle: Flanker
Laivue: Lentolaivue 34
Etunimi: Christian
Sukunimi: Tampio
Verkkosivu: http://www.virtualpilots.fi/LLv34

Re: IL2 4.09 kaatuilee (CTD)

Viesti Kirjoittaja Flanker35M » Su Tammi 10, 2010 10:14

S!

Jos sulla näkyy VPU Recover, laita se OFF (poista ruksi) ja Catalyst AI laita kans OFF, ei ole muuta kuin harmia IL-2. Toinen mikä auttaa on laittaa Antialiasing Mode asetukselle Performance, muut asennot aiheuttaa vain stutteria.

jeppe
Viestit: 11
Liittynyt: Su Helmi 01, 2009 20:20
Etunimi: Jack
Sukunimi: Daniels
Verkkosivu: http://

Re: IL2 4.09 kaatuilee (CTD)

Viesti Kirjoittaja jeppe » To Tammi 14, 2010 08:28

- VPU Recover asetusta ei lötynyt CCC:stä
- Catalyst AI on ollut aina OFF
- AA on ollut 2x (Performance Modea ei itsellä näkynyt)

Nyt ei ole taas pariin päivään peli kaatunut. Taitaa johtua kuun asennosta. ;)

Vastaa Viestiin